Klantenservice
Heeft u een vraag? Wij staan klaar om deze te beantwoorden.
Staat uw vraag er niet bij? Mail naar [email protected]
Retourneren
Ik heb een product ontvangen, maar het is niet naar wens. Wat moet ik doen?
"U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen mits u de artikelen in goede staat retourneert. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het modelformulier onderaan onze algemene voorwaarden vinden of contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.". Mocht u een ander product ervoor in de plaats willen, dan adviseren wij u vooraf een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld daarin uw ordernummer en welk product u in de plaats wil ontvangen.
LET OP: Uw product mag geen gebruikssporen vertonen. U kunt het product alleen in de originele verpakking retourneren.
Ik heb een product geretourneerd, maar het aankoopbedrag is nog niet teruggestort. Wat moet ik doen?
Nadat wij uw product in ontvangst hebben genomen, wordt deze gecontroleerd. Mocht alles in orde zijn, dan zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen worden teruggestort op de rekening waarmee u de order heeft betaald. Hierover krijgt u dan ook bericht van ons. Indien de 14 dagen al verstreken zijn, dan vragen wij u contact met ons op te nemen.
Beschadigd of mist een onderdeel
Ik heb een product dat gebroken/beschadigd is. Wat moet ik doen?
Maak foto’s van de beschadigingen en van de doos/verpakking. Deze foto’s kunt u sturen naar [email protected]. Vermeld daarbij uw ordernummer en een duidelijke toelichting welke onderdelen beschadigd/gebroken zijn. De meeste problemen lossen we binnen 48 uur op. Echter kan het soms iets langer duren. Dit is afhankelijk van de schade.
Ik heb een product besteld, maar mis een onderdeel. Wat moet ik doen?
U kunt ons een e-mail sturen met daarin uw ordernummer en welk onderdeel u mist. Om misverstanden te voorkomen, raden wij u ook aan een foto te sturen. Wij zorgen er dan voor dat het nieuwe onderdeel naar u opgestuurd wordt.
Bezorging
Kan ik bij mijn bestelling ook een tijd aangeven, wanneer het product geleverd wordt?
Wij hebben helaas geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Wel ontvangt u op de dag van levering een track-en-tracecode, waarin u een tijdsindicatie kunt vinden. Echter geldt dit alleen voor de kleine pakketten, bij de grote pakketten deelt elke chauffeur zelf zijn eigen route in. Hierbij ziet u wel de leverdag.
Levertijd
Wat is de levertijd van het product?
De levertijd staat vermeld bij elk product. Voor vloerkleden en woonaccessoires geldt vaak levering binnen 1-2 werkdagen. Is het product niet op voorraad dan is de levertijd iets langer en staat er bij het product hoelang de levertijd is. Wij proberen deze levertijd zo goed mogelijk na te streven. Mocht dit niet lukken, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
Ik heb een product besteld, maar heb nog niets gehoord of het verzonden is. Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Uw product is nog niet op voorraad. Op de pagina van het product staat de levertijd vermeld, maar u kunt ook inloggen om de status van uw product te bekijken. Wanneer wij het product naar u versturen, ontvangt u om een e-mail met daarin een track-en-tracecode. Met deze code kunt u zien wanneer uw product geleverd wordt. Het helpt ook soms om uw spam-map te bekijken, een e-mail kan daar weleens in terecht komen.
Ik heb ingelogd om te kijken naar de status van mijn product, maar er staat alleen betaald. Wat betekent dat?
Uw order is goed bij ons binnengekomen. Echter hebben wij het product nog niet op voorraad en kunnen wij het nog niet aan u leveren. Wanneer wij het product op voorraad krijgen, staat vermeld bij het product. Bijvoorbeeld 5-7 dagen. Dit betekent dat wij het product binnen 5 tot 7 werkdagen zullen versturen. Is deze tijd al verstreken en heeft u nog niets van ons gehoord? Uiteraard kunt u dan contact met ons opnemen om te vragen naar de levertijd van uw product. Naast de status betaald, zijn er nog meer statussen:
Wacht op betaling: uw betaling is nog niet bij ons binnengekomen.
Betaald: de betaling is binnengekomen, maar het product is nog niet verzonden. Dit kan komen doordat het product nog niet op voorraad is.
Verzonden: wij hebben het pakket meegeleverd aan DPD, RedjePakketje of GLS. Bekijk uw track-en-trace code voor de juiste leverdatum van uw bestelling.
Bij mijn bestelde product stond er een levertijd. Echter is deze overschreden en heb ik mijn bestelling nog niet binnen. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven ernaar om u op de hoogte te brengen wanneer de levertijd van een product vertraagd is. Bent u door ons nog niet op de hoogte gebracht, dan raden wij u aan de levertijd te raadplegen bij het door u bestelde product. Het kan zijn dat deze in de tussentijd is gewijzigd. Mocht deze niet zijn gewijzigd, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.